• Lorem ipsum
Veelgestelde vragen
Corona maatregelen
Kan ik mijn bestelling nog afhalen?

Dat kan! We vragen u om rechtstreeks naar ons magazijn te gaan met uw aankoopformulier. Draag uw mondmasker. Ons adres van het magazijn vindt u bovenaan deze pagina. 

Gaan de leveringen nog door?

Zeer zeker. Indien u een stoeplevering heeft gekozen zetten we uw bestelling af aan de deur. Onze chauffeurs houden afstand en dragen hun mondmasker. 

Indien u gekozen heeft voor een gewone levering of een liftservice vragen we u vriendelijk een half uurtje op voorhand de kamer goed te verluchten, afstand te houden en uw mondmasker te dragen. 

Welke maatregelen zijn er van kracht in de winkel?

Momenteel is onze winkel gesloten. Onze webshop is 24/7 open en we blijven bereikbaar via telefoon en e-mail op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Dit telkens van 10u tot 17u.

Bezoek winkel & afhalingen
Is er een lift aanwezig?

Ja hoor! U kan makkelijk naar onze tweede verdieping via onze lift. Als u binnen komt, links achteraan kan u de lift vinden. Vraag het gerust even als u bij ons bent. 

Waar is jullie winkel?

Onze winkel is gelegen op de A12 in Schelle. Dit is op de site waar ook de Decathlon, Action en Basic fit zich bevinden. Het adres is Boomsesteenweg 35, 2627 Schelle. 

Openbaarvervoer
U kan ons ook makkelijk bereiken via bus 500. Deze stopt hier voor de site. 

Als u van richting Antwerpen komt is aan de linkerkant van de A12. U dient af te stappen aan halte "Lindenboslaan". U kan dan via de voetgangersbrug onze winkel bereiken. U vindt ons achteraan op de site, naast de Basic fit.  

Als u van richting Mechelen komt kan u makkelijk afstappen aan halte "Schelle Winkelpark". Deze stapt dan voor de site. U vindt ons achteraan op de site, naast de Basic fit.  

Ik kom iets ophalen, wat nu?

Tijdens de overheidsmaatregelen dient u rechtstreeks naar ons magazijn te gaan voor afhalingen. U kan dit op het adres Molenberglei 23, 2627 Schelle. Bekijk zeker of alles in uw auto past.

Betalen
Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Indien u een account heeft aangemaakt, kan u terug naar uw recente bestelling gaan en daar de betaling opnieuw uitvoeren. 

Heeft u geen account? Geen probleem, contacteer ons even en wij kunnen alsnog de bestelling voor u in orde brengen. 

Kan ik online ook op afbetaling aankopen?

Dat is helaas niet mogelijk. U kan hiervoor naar onze winkel te komen. Er dient een contract opgemaakt te worden en we dienen uw identiteitskaart uit te lezen in onze computer om een goedkeuring van de bank te krijgen. 

Heeft u toch nog vragen hierover? Aarzel dan niet om ons te contacteren. 

Kan ik online ook met een waardebon betalen?

Dat is helaas nog niet mogelijk. Kom langs onze winkel om deze te verzilveren. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

Online kan u betalen met Bankcontact, Visa, Maestro, Mastercard en nog een tal van verschillende populaire betaalmethoden. 

Opgelet wanneer u koos voor een overschrijving kunnen wij uw bestelling pas verwerken wanneer de overschrijving is verwerkt. Dit kan enkele werkdagen duren. Vergeet zeker uw factuurnummer niet bij de mededeling toe te voegen. Voeg voor het cijfer ook "factuur" toe. Zo kan ons boekhoudsysteem dit automatisch verwerken. 

Order plaatsen
Ik heb iets in de winkel gezien maar ik vind het niet terug op de website.

We proberen zoveel mogelijk artikelen online te zetten. We zijn helaas niet altijd in de mogelijkheid alle artikelen meteen online te zetten. Uiteraard kunnen we u wel verder helpen. Neem contact met ons op per mail, telefonisch of via Facebook. Indien u wenst kunnen onze verkopers een bestelbon voor u opmaken. De betaling kan dan in orde gebracht worden via een overschrijving. 

Ik heb een vraag over een product

Wij kunnen u helpen. Aarzel niet om ons te contacteren telefonisch of per mail. We zijn ook actief op Facebook waar u ons kan bereiken via de chat. 

Moet ik me registreren bij het plaatsen van een bestelling?

Het registeren is niet verplicht maar we raden het je wel aan. Wanneer je je registreert, kan je de actuele status van je bestelling bekijken, je persoonlijke gegevens opvragen en een wishlist maken voor toekomstige bestellingen. 

Waarom is de levertijd zo lang bij sommige producten?

We doen er alles aan om zo snel mogelijk je bestelde product bij jou te krijgen! Echter hebben wij niet alles in voorraad door ons ruime aanbod dat vaak in verschillende uitvoeringen kan verkregen worden. Bijvoorbeeld bij salons kan je verschillende afmetingen, kleuren en stoffen krijgen. Zodra u de order plaatst, bestellen wij deze voor jou bij de fabrikant en wordt deze speciaal voor u gemaakt. 

Leveringen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij een levering?

Indien u nog een openstaand bedrag heeft kan u cash of met een bankcheque betalen aan de chauffeurs. Wij hebben geen bankcontact terminal mee. 

U kan ook enkele dagen op voorhand betalen via overschrijving op onderstaand rekeningnummer. U kan dan het bewijsje van de overschrijving meegeven met de chauffeurs.

Ons rekeningnummer: BE42 0016 3782 1354

Hoe verloopt een levering?

Wij zorgen zelf voor de levering. Zodra uw bestelling is toegekomen in ons magazijn nemen we telefonisch contact met u op. We bespreken dan samen met u wanneer we kunnen leveren. Tijdens de levering bellen we u een half uurtje op voorhand. Één dag voor de levering zal onze planningsdienst u een tijdspanne van vier uur geven waarin de levering zal gebeuren. 

Ik heb een product ontvangen maar er ontbreekt iets.

Oei! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem zo vlug mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan op het nummer 03/8445758 of u kan een mail sturen naar [email protected] We nemen dan spoedig contact met u op. 

Wanneer u contact met ons opneemt, vergeet dan zeker even niet uw bestelnummer bij de hand te houden. 

Dienst na verkoop
Ik heb een product ontvangen maar deze is beschadigd.

Neem snel contact met ons op per e-mail. Neem foto's van de beschadiging. Leg duidelijk uit waar de beschadiging plaats vindt. Neem duidelijke foto's. Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we u kunnen verder helpen. Indien u een montageplan heeft, kan u aanduiden welk onderdeel beschadigd is. Indien u een onderdeel ontbreekt, geef ons dan duidelijk aan welk onderdeel ontbreekt. Op het montageplan vindt u steeds een nummer van het desbetreffende onderdeel. 

Zet zeker in uw e-mail uw order/factuurnummer. Het gebeurt nog te vaak dat wij dit moeten opvragen waardoor er veel tijd verloren geraakt om u verder te helpen. 

De schade dient steeds zo snel mogelijk gemeld te worden door u. Indien er te veel tijd verstreken is tussen de levering/afhaling en de gemelde schade kunnen we niet beloven dat de fabrikant uw onderdelen nog gratis omruilt.

Wat is de status van mijn service?

We vragen u vriendelijk even geduld te hebben om alles in orde te brengen voor u. Als u de service per mail gemeld heeft, geven wij dit door aan de fabrikant. De fabrikant zal ons een oplossing bieden. Wij contacteren u telefonisch of per mail om dit voorstel of aanbod te bespreken. 

Waar vind ik mijn bestelnummer?

Indien u een aankoop heeft gedaan in onze winkel krijgt u steeds een geel papier mee. In de rechterbovenhoek vindt u een bestel/factuurnummer. Dit bestaat uit zes cijfers. 

Als u online een aankoop heeft gedaan, krijgt u per mail een factuurnummer en ordernummer. Deze kan u gebruiken als u contact met ons op neemt. 

Ik wil gebruik maken van het onderhoudspakket dat ik heb aangekocht.

Indien u de extra garantie heeft aangekocht van drie jaar kan u contact opnemen op onderstaand telefoonnummer. Zij zullen met u een afspraak maken om de vlek uit uw salon te halen. Bij de afspraak dient u uw gele bon te laten zien waar de extra garantieservice op staat.

Oranje Furniture Care
03/808 17 00

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden