Momenteel staan nog niet alle artikelen op de website. Kom zeker eens langs in onze showroom voor ons volledig aanbod!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Meubelwinkel O&O Trendy Wonen

Openingsuren winkel
Maandag 10:00 - 18:30
Dinsdag 10:00 - 18:30
Woensdag gesloten
Donderdag 10:00 - 18:30
Vrijdag 10:00 - 18:30
Zaterdag 10:00 - 18:30
Zon- en feestdagen  13:00 - 18:00

Telefonisch zijn wij elke dag (behalve DINSDAG en ZONDAG) bereikbaar van 09u tot 13u. 
We zijn 7 op 7 bereikbaar via Facebook messenger of per mail op [email protected]


Afhaalmogelijkheden in ons magazijn

Van zodra u een sms of telefoon gekregen heeft dat uw bestelling binnen is, kan u op onderstaande openingsuren ons magazijn bezoeken voor de ophaling van uw bestelling.

Maandag 09:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 18:00
Zon- en feestdagen  Gesloten

Adres magazijn

1 Renovatie en Uitverkoop
1.1 Wanneer sluiten jullie voor renovatie?

Vanaf 7 september 2022 sluiten wij onze winkel voor 20 dagen waarin wij een aantal nodige opknapwerken zullen uitvoeren in de winkel.

1.2 Kan ik enkel online bestellen?

Neen! Tijdens onze sluiting kan je voor meer advies, vragen en het plaatsen van bestellingen terecht op onderstaande adressen:

Ons magazijn: Molenberglei 23, 2627 Schelle

Partnerwinkel Raffino: Puursesteenweg 397, 2880 Bornem

1.3 Waarom is (bij sommige producten) de korting niet zichtbaar?

In onze winkel zijn alle kortingen uitgestald bij de producten. Helaas zit er tussen de connectie offline/online altijd wat vertraging. Heb je een product gezien in de winkel maar wil je dit met de juiste korting online bestellen? Stuur ons dan zeker een mailtje!

2 Corona maatregelen
2.1 Kan ik mijn bestelling nog afhalen?

Dat kan! Je mag hiervoor rechtstreeks naar ons magazijn gaan. Neem zeker je gele bon mee en houd voldoende afstand. Betalen kan met Bankcontact, Visa of Mastercard. 

Adres magazijn:
Molenberglei 23
2627 Schelle

2.2 Gaan de leveringen nog door?

Zeer zeker. Indien je een stoeplevering hebt gekozen zetten we jouw bestelling af aan de deur. Onze chauffeurs houden afstand en dragen hun mondmasker. 

Indien je gekozen hebt voor een gewone levering of een liftservice vragen we je vriendelijk een half uurtje op voorhand de kamer goed te verluchten, afstand te houden en je mondmasker te dragen. 

2.3 Welke maatregelen zijn er van kracht in de winkel?

Een mondmasker dragen is niet meer verplicht. Wie wil, mag er natuurlijk nog een opzetten. Indien u graag heeft dat onze verkopers ook een mondmasker dragen, mag u dat uiteraard vragen.

 

3 Bezoek winkel & afhalingen
3.1 Is er een lift aanwezig?

Ja hoor! Je kan makkelijk naar onze tweede verdieping via onze lift. Als je binnen komt, links achteraan kan je de lift vinden. Vraag het gerust even als je bij ons bent. 

3.2 Waar is jullie winkel?

Onze winkel is gelegen op de A12 in Schelle. Dit is op de site waar ook de Decathlon, Action en Basic fit zich bevinden. Het adres is Boomsesteenweg 35, 2627 Schelle. 

Openbaarvervoer
U kan ons ook makkelijk bereiken via bus 500. Deze stopt hier voor de site. 

Als je van richting Antwerpen komt is aan de linkerkant van de A12. Je dient af te stappen aan halte "Lindenboslaan". Je kan dan via de voetgangersbrug onze winkel bereiken. De winkel bevindt zich achteraan op de site, naast de Basic fit.  

Als je van richting Mechelen komt kan je makkelijk afstappen aan halte "Schelle Winkelpark". Deze stapt dan voor de site. Je vindt ons achteraan op de site, naast de Basic fit.  

3.3 Ik kom iets ophalen, wat nu?

Van zodra je een telefoon of sms gekregen hebt, kan je je bestelling afhalen in ons magazijn. Deze bevindt zich te Molenberglei 23, 2627 Schelle. We helpen je dan graag verder voor de afhaling in orde te brengen. Bekijk zeker of alles in je auto past.

4 Betalen
4.1 Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Indien je een account hebt aangemaakt, kan je terug naar je recente bestelling gaan en daar de betaling opnieuw uitvoeren. 

Heb je geen account? Geen probleem, contacteer ons even en wij kunnen alsnog de bestelling voor je in orde brengen. 

4.2 Moet ik in één keer betalen?

In de winkel werken we met een voorschot en het saldo wordt afgehandeld als uw bestelling wordt geleverd. U kan ook kiezen voor een bestelling op afbetaling te plaatsen. 

Online is het enkel mogelijk om je bestelling in één stuk te betalen. Dit kan op verschillende manieren: bancontact, Visa, MasterCard,... 
Indien u toch graag werkt met een voorschot, mag u altijd contact opnemen. Een van onze verkopers zal dan een order voor u plaatsen, waarvan u het voorschot met een overschrijving kan betalen. 

4.3 Kan ik online ook op afbetaling aankopen?

Dat is helaas niet mogelijk. Je kan hiervoor naar onze winkel komen. Er dient een contract opgemaakt te worden en we dienen uw identiteitskaart uit te lezen in onze computer om een goedkeuring van de bank te krijgen. 

Heb je toch nog vragen hierover? Aarzel dan niet om ons te contacteren. 

4.4 Kan ik online ook met een waardebon betalen?

Zeker! Standaard worden cadeaubonnen NIET toegevoegd aan de website, maar indien u dit graag wenst, kan u even contact met ons opnemen. Ons IT-team zal dan de code online activeren en zo kan jij ook online genieten van je cadeaubon!

4.5 Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

Online kan je betalen met Bankcontact, Visa, Maestro, Mastercard en nog een tal van verschillende populaire betaalmethoden. 

Opgelet wanneer je koos voor een overschrijving kunnen wij jouw bestelling pas verwerken wanneer de overschrijving is verwerkt. Dit kan enkele werkdagen duren. Vergeet zeker uw factuurnummer niet bij de mededeling toe te voegen. Voeg voor het cijfer ook "factuur" toe. Zo kan ons boekhoudsysteem dit automatisch verwerken. 

5 Order plaatsen
5.1 Ik heb iets in de winkel gezien maar ik vind het niet terug op de website.

We proberen zoveel mogelijk artikelen online te zetten. We zijn helaas niet altijd in de mogelijkheid alle artikelen meteen online te zetten. Uiteraard kunnen we je wel verder helpen. Neem contact met ons op per mail, telefonisch of via Facebook. Indien je wenst kunnen onze verkopers een bestelbon voor je opmaken. De betaling kan dan in orde gebracht worden via een overschrijving. 

5.2 Ik heb een vraag over een product

Wij kunnen je helpen. Aarzel niet om ons te contacteren telefonisch of per mail. We zijn ook actief op Facebook waar je ons kan bereiken via de chat. 

5.3 Moet ik me registreren bij het plaatsen van een bestelling?

Het registeren is niet verplicht maar we raden het je wel aan. Wanneer je je registreert, kan je de actuele status van je bestelling bekijken, je persoonlijke gegevens opvragen en een wishlist maken voor toekomstige bestellingen. 

5.4 Waarom is de levertijd zo lang bij sommige producten?

We doen er alles aan om zo snel mogelijk je bestelde product bij jou te krijgen! Echter hebben wij niet alles in voorraad door ons ruime aanbod dat vaak in verschillende uitvoeringen kan verkregen worden. Bijvoorbeeld bij salons kan je verschillende afmetingen, kleuren en stoffen krijgen. Zodra je de order plaatst, bestellen wij deze voor jou bij de fabrikant en wordt deze speciaal voor je gemaakt. 

6 Leveringen
6.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden bij een levering?

Indien u nog een openstaand bedrag heeft kan u cash of met een bankcheque betalen aan de chauffeurs. Wij hebben geen bancontact terminal mee. 

U kan ook enkele dagen op voorhand betalen via overschrijving op onderstaand rekeningnummer. U kan dan het bewijs van de overschrijving meegeven met de chauffeurs.

Ons rekeningnummer: BE13 0689 3988 2739

6.2 Hoe verloopt een levering?

Wij zorgen zelf voor de levering. Zodra uw bestelling is toegekomen in ons magazijn nemen we telefonisch contact met u op. We bespreken dan samen met u wanneer we kunnen leveren. Tijdens de levering bellen we u een half uurtje op voorhand. Één dag voor de levering zal onze planningsdienst u een tijdspanne van vier uur geven waarin de levering zal gebeuren. 

6.3 Ik heb een product ontvangen maar er ontbreekt iets.

Oei! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem zo vlug mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan op het nummer 03/8445758 of u kan een mail sturen naar [email protected] We nemen dan spoedig contact met u op. 

Wanneer u contact met ons opneemt, vergeet dan zeker even niet uw bestelnummer bij de hand te houden. 

7 Dienst na verkoop
7.1 Ik heb een product ontvangen maar deze is beschadigd.

Neem snel contact met ons op per e-mail. Neem foto's van de beschadiging. Leg duidelijk uit waar de beschadiging plaats vindt. Neem duidelijke foto's. Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we u kunnen verder helpen. Indien u een montageplan heeft, kan u aanduiden welk onderdeel beschadigd is. Indien u een onderdeel ontbreekt, geef ons dan duidelijk aan welk onderdeel ontbreekt. Op het montageplan vindt u steeds een nummer van het desbetreffende onderdeel. 

Zet zeker in uw e-mail uw order/factuurnummer. Het gebeurt nog te vaak dat wij dit moeten opvragen waardoor er veel tijd verloren geraakt om u verder te helpen. 

De schade dient steeds zo snel mogelijk gemeld te worden door u. Indien er te veel tijd verstreken is tussen de levering/afhaling en de gemelde schade kunnen we niet beloven dat de fabrikant uw onderdelen nog gratis omruilt.

7.2 Wat is de status van mijn service?

We vragen u vriendelijk even geduld te hebben om alles in orde te brengen voor u. Als u de service per mail gemeld heeft, geven wij dit door aan de fabrikant. De fabrikant zal ons een oplossing bieden. Wij contacteren u telefonisch of per mail om dit voorstel of aanbod te bespreken. 

7.3 Waar vind ik mijn bestelnummer?

Indien u een aankoop heeft gedaan in onze winkel krijgt u steeds een geel papier mee. In de rechterbovenhoek vindt u een bestel/factuurnummer. Dit bestaat uit zes cijfers. 

Als u online een aankoop heeft gedaan, krijgt u per mail een factuurnummer en ordernummer. Deze kan u gebruiken als u contact met ons op neemt. 

7.4 Ik wil gebruik maken van het onderhoudspakket dat ik heb aangekocht.

Indien u de extra garantie heeft aangekocht van drie jaar kan u contact opnemen op onderstaand telefoonnummer. Zij zullen met u een afspraak maken om de vlek uit uw salon te halen. Bij de afspraak dient u uw gele bon te laten zien waar de extra garantieservice op staat.

Oranje Furniture Care
03/808 17 00

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »