• Lorem ipsum

Wij zoeken nieuwe collega's!

24 Feb 2021
door O&O Trendy Wonen

Werken bij O&O? Wij zoeken momenteel gemotiveerde collega’s voor volgende functies :

1 : Receptionist/e.  INGEVULD

Je bent het uithangbordje van onze winkel.

Mensen die binnenkomen worden door jou met de glimlach begroet en klanten die besteld hebben worden door jou geholpen met hun betaling.

De kassa beheren is je dagelijkse verantwoordelijkheid, daarnaast zal er van jou gevraagd worden om te assisteren bij een variatie aan – vooral administratieve – taken.

Telefoon beantwoorden, klasseren, input van informatie in ons bedrijfseigen computersysteem, maar ook cadeautjes inpakken voor klanten en mensen de weg wijzen naar de juiste collega of afdeling behoren tot jouw job.

Het is belangrijk voor deze functie dat je tweetalig NL/FR bent, stressbestendig en zelfstandig ingesteld bent, en dat je klantvriendelijkheid hoog in het vaandel voert.

Weekendwerk is standaard onderdeel van de job.

Je werkt fulltime tijdens de openingsuren van 10 – 18:30 uur. Zondagen zijn we open van 13 tot 18 uur.

2 vrije dagen per week af te spreken.

Ervaring in de retail is zeker een plus, echter geen vereiste. Wij zorgen uiteraard voor opleiding op de werkvloer.

Interesse in deze functie? Mail dan je CV en motivatiebrief naar [email protected]

2 : Administratieve duizendpoot die doorgroeit naar dienst-na-verkoop.INGEVULD

Voor deze functie is tweetaligheid NL/FR van het grootste belang.

In het begin zal telefoons aannemen en die van A-Z opvolgen je prioriteit zijn.

Je beantwoordt inkomende gesprekken die heel uiteenlopend zijn van aard : Vragen over levertermijnen, prijzen, onze website,…maar ook opmerkingen over zaken die klanten als minder leuk ervaren, komen bij jou terecht.

Professioneel als je bent, zorg je dat iedereen een correct antwoord krijgt, binnen een aanvaardbare termijn.

Zaken die niet voor jou bestemd zijn, geef je door aan de juiste collega op de juiste manier.

Ook het verwerken van bestellingen van klanten en aan leveranciers zal tot je takenpakket behoren.

Al doende leer je onze interne systemen kennen, krijg je zicht op de werkwijze van alle meubelfabrikanten, en maak je kennis met ons gamma tot in de kleinste details.

Zo ben je na enkele maanden klaar om de dienst-na-verkoop te beheren. Die afdeling behandelt alle meldingen van klanten die met kwaliteit te maken hebben.

Diplomatie en tact zijn op die afdeling vereiste onderdelen van je persoonlijkheid. Je bent vriendelijk maar tegelijk resoluut, creatief in het zoeken naar oplossingen, en als het even kan heb je ook een tikje technisch inzicht.

Interesse in deze functie? Mail dan je CV en motivatiebrief naar [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »